vrijdag 14 december 2007

Ninti's wereld

Is ook die van jou, die ene grote aardklomp ergens in iets, waarvan we als mens ons geen voorstelling van kunnen maken. Maar dat is niet nodig, tenslotte hebben onze handen vol om hier 'fatsoenlijk'te kunnen leven. Afspraak hier, werken daar, tandarts niet vergeten en heb je je boodschappen lijstje wel bij ? In veel van onze deuren, zit een gleuf met een klep er voor, een klep die ik soms wel zou willen dichtspijkeren, afgelopen er komt niets meer door. Ik het het niet weten ik wil het niet zien, liever vergeten, dan geluk weer te zien. Dat mag niet gebeuren dat laat ik niet toe, nooit zeuren of treuren we hebben genoeg. Als ik kijk in de spiegel dan weet ik genoeg. Zie de angst in mijn ogen, diep is mijn smart, als ik kijk naar de wereld, naar die van jou, met al die dingen waar ik zoveel van hou. Speciaal alle mensen, vindt dit niet vreemd, ook die de aarde verkrachten, met een gedachte, echter niet met god. Deel ik mijn liefde, ook al breekt mijn hart. Want onwetendheid is een gevaarlijk iets, maar wees eerlijk in je doen en laten, en oordeel alleen jezelf. Geef gehoor aan die stem van binnen, hij is er echt, en verteld jou geen leugens hij is oprecht. Vandaag heb ik geluisterd, mijn dingen gedaan, maar laat de video's welke ik uitzocht je niet ontgaan. Het zal je helpen met je reis, want alleen samen kunnen we bereiken, ons hoogste doel, geen arme geen rijke, de lucht wordt weer koel. En zie ik je lachen op ons nieuw paradijs.

Geen opmerkingen: